18.04.2012
Dnia 16 kwietnia 2012 r. zakończyła sięocena merytoryczna wniosku odofinansowanie projektu indywidualnego pn. „Likwidacja, rekultywacja izagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskichipowiatowych Policji woj. dolnośląskiego”, złożonego przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu w ramach Priorytetu4 „Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego iprzeciwpowodziowego Dolnego Śląska („Środowisko ibezpieczeństwo ekologiczne”), działanie4.5 „ Rekultywacja obszarów zdegradowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Wniosek spełnił wszystkie kluczowe kryteria oceny merytorycznej zawarte w „Kryteriach wyboru operacji finansowych w ramach RPO WD” zatwierdzonych przez Komitet Monitorujący RPO WD, uzyskując równocześnie 20,50 pkt. z oceny kryteriów dodatkowych. Projekt przekazany został do dalszego etapu procedury oceny i wyboru projektów do dofinansowania w ramach RPO WD.
Numer projektu: RPDS.04.05.00-02-001/12
Wnioskodawca: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Całkowita wartość projektu: 2 470 440,19 PLN
Kwota dofinansowania: 1 963 403,54 PLN
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
w województwie dolnośląskim:
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, pokój nr 300
50-411 Wrocław,
Infolinia: 801 700 008
Tel. (71) 776 95 01, (71) 776 96 51, (71) 776 97 64, (71) 776 97 65
Fax (71) 776 98 41
e-mail: pife@dolnyslask.pl
rpo@dolnyslask.pl
Punkty w Regionie
kliknij tutaj
Realizacja RPO WD
Do tej pory wydaliśmy
4 798 249 493 PLN
Wartość podpisanych umów - dofinansowanie ze środków UE
5066080089 PLN
Stan na dzień 31.08.2015