W dniu 16 marca 2012 r. została zakończona ocena formalna wniosku o dofinansowanie projektu indywidualnego pn. „Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego” złożonego przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu do Priorytetu 4 „Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska” („Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne”)”, Działania 4.5 „Rekultywacja obszarów zdegradowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Wniosek został pozytywnie oceniony pod względem formalnym i skierowany do oceny merytorycznej przeprowadzanej przez Komisję Oceny Projektów.
Numer projektu: RPDS.04.05.00-02-001/12
Całkowita wartość projektu: 2 470 440,19 zł
Kwota dofinansowania: 1 963 403,54 zł
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
w województwie dolnośląskim:
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, pokój nr 300
50-411 Wrocław,
Infolinia: 801 700 008
Tel. (71) 776 95 01, (71) 776 96 51, (71) 776 97 64, (71) 776 97 65
Fax (71) 776 98 41
e-mail: pife@dolnyslask.pl
rpo@dolnyslask.pl
Punkty w Regionie
kliknij tutaj
Realizacja RPO WD
Do tej pory wydaliśmy
4 798 249 493 PLN
Wartość podpisanych umów - dofinansowanie ze środków UE
5066080089 PLN
Stan na dzień 31.08.2015