Zakończenie oceny formalnej wniosku o dofinansowanie projektu indywidualnego pn. „Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego"
W dniu 16 marca 2012 r. została zakończona ocena formalna wniosku o dofinansowanie projektu indywidualnego pn. „Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego” złożonego przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu do Priorytetu 4 „Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska” („Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne”)”, Działania 4.5 „Rekultywacja obszarów zdegradowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Wniosek został pozytywnie oceniony pod względem formalnym i skierowany do oceny merytorycznej przeprowadzanej przez Komisję Oceny Projektów.
Numer projektu: RPDS.04.05.00-02-001/12
Całkowita wartość projektu: 2 470 440,19 zł
Kwota dofinansowania: 1 963 403,54 zł